Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Ja detta väder

Av Pink Ozzy - 2024-04-28 08:37

Ja detta väder. Tittar jag ut skiner solen. Lyssnar jag på radio ska det dock snart regna. Men man ska ju vila den sjunde, så jag får väl göra som herren säger.

Spelar ju ingen roll vad jag än gör i år, fröna gror otroligt dåligt ändå. Jag skulle ner med tvättningen, men det var tjälen på ca 25 cm, så det blir att vänta lite till. 

Vet inte vad det beror på, men det känns som en otrolig lång vinter i år. Skulle behöva till närliggande ort, men vill inte ta ut bilen. Tvättade den utvändigt förra veckan och vill hålla den ren ett tag till om det går.

Vissa blommor som vissa narcisser blommar trots skitvädret. Så det har kommit upp ett antal blommor. Så jag får hålla tillgodo med dom så länge. Och gräslök förstås. Den är minst 1,5 dm redan.

Ha det bra nu, trots regnet och kylan.

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards